viernes, agosto 06, 2004

Pessimista?

Avui es un d'aquells dies en que et lleves i ho veus tot negre, penses, perque t'has llevat? Perque estas aqui? La veritat, no m'agrada aquesta sensació, pero suposo que, el que influeix que estigui aixi es, allo que cada 28 dies ens ve,per sort o per desgracia a les dones.
De totes maneres, ahir a la nit, numes tancava els ulls i em passaven coses pel cap que no m'agradava que passessin, numes podia veure coses negatives, i que numes em perseguien a mi.
No es la primera nit que em passa, i suposo que tampoc sera l'ultima. Tinc massa por a certa presència obscura, que tard o dora tothom hi acava arrivan. Pessimista? potser si, pero es algo que em preocupa.
Ja se que haig de viure la vida i aprofitarla a cada moment, pero a vegades, i per circumstancies de la vida, m'es inevitable pensar en el final d'aquesta, i en els moments que deixo escapar sense poderlos aprofitar.
Pero ultimament, tu i numes tu, ets per qui vull tirar endevant. Fa uns mesos enrera tot el que m'envoltava era merda, parlan clar, pero tot ha canviat, o si mes no, esta canvian mica en mica, i es gracies a tu. I tot i que a vegades no t'ho demostri lo suficient, o estigui com estigui, vull que sapigues que, seguire tirant endevant gracies a tu.

[NeNa :@]

Comments: Publicar un comentario

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?