lunes, agosto 09, 2004

Llàgrimes

Cap de setmana.. tres dies. S' em fa curt sempre que es al teu costat. Riures, plors, amor, passio .. molts sentiments acumulats per tant sols tres dies. Pero aqui em tens, al teu costat, per poder compartir-los.
Em parles, no em mires, es forma un silenci, t'abraço, t'intento calmar. Se que es important per tu, pero aqui estic per ajudar-te a tirar endevant. Encenc el llum, et miro, els teus ulls plens de llàgrimes. Se m'encongeix el cor."Vida no ploris", sempre que em necessitis aqui estare. Sona a topic, pero es la meva manera de ser.. No son nomes paraules que es queden a l'aire. Aqui sempre estaré per ajudar-te. Et calmes i somrius, et miro i m'agrades. M'agrades cada dia mes, ho sabies, oi?
Ha passat poc temps, pero el suficient com per saber que ets tu a qui buscava i que per fi t'he trobat.

Comments: Publicar un comentario

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?