domingo, marzo 06, 2005

La meva vida al teu costat

Et miro, et toco, sento que estas amb mi.. Al meu costat. Sento cada moviment, cada caricia, cada peto que em fas. Es per aixo que t'estimo, perque quan estic al teu costat l'unic que vull es aturar el temps. Més d'un cop te dit que per més gent que passi pel meu costat, ningu farà canviar el que sento. Pero suposo que les paraules no serveixen per demostrar que aixi serà.No vull separar-me de tu, no vull que em separi ningu, no vull que em separi res, i es el que faré mentre estigui a les meves mans. La resta, tot depén de tu, de si vols continuar aquest viatge, que tot just demà farà 8 mesos que vam començar, i que per mi, pot seguir fins l'eternitat.
Mica en mica m'he adonat que, vull passar la meva vida al teu costat. T'estimo petita.

Comments:
I després de rentar els plats, estar al sofà... i després a la dutxa i a sopar.. a dormir i al dia seguent a treballar :_D
I jooo!! ;@
 
Publicar un comentario

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?