viernes, diciembre 31, 2004

Un camí

S'acaba un any, pero tot seguit en comença un de nou. Noves experiencies m'esperen, nova vida i espero que nova feina. L'any acabat, deixan enrera de tot. Desde començar-lo amb mal peu, fins acabar-lo de la manera que menys podria imaginar quan va començar.
Diuen que any nou, vida nova, pero la meva vida ha sigut nova a mitjans del 2004, concretament el 26 de juny a la que hi vas aparèixer. He fet un tomb a la meva vida, un tomb que no esperaba fer-lo perque em veia sense sortida. Pero, com be va dir un dia una professora meva, els problemes no son problemes mentres hi hagi solució. I jo mica en mica els he anat solucionan, i espero que així segueixi.
El 2005 comença, i com be he dit, la vida nova ja me l'he començat a crear. Una nova vida, amb nova gent dins, amb uns estudis que no tenia, i una millor feina que espero trobar d'aqui poc.
Un 2005 que comença. Un 2004 que acaba, el deixo enrera, oblidan mals records, i recordan els bons. Recordan els que continuaran en aquest nou any.
Un 2005 que penso compartir amb "tu" i amb la gent que realment m'han fet costat.
Un 2005 amb moltes coses per endavant.
Un 2005 amb un sol camí.

Segueixes el meu cami? :@





Comments: Publicar un comentario

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?