domingo, diciembre 19, 2004

Món real

Us observo dia rera dia i me'n adono de lo patètics que arribeu a ser. Com podeu canviar de mascara en questió de segons. Pero el que no sabeu es que, de cara a vosaltres també puc tenir moltes mascares i que només sabreu de mi i de la meva VIDA el que jo vulgui que sapigueu, es a dir, RES, perquè gràcies a deu, gent com vosaltres no la incloc dins el meu entorn, perquè un zero a l'esquerra valdria més que tots/totes vosaltres. No us adoneu que el que em digueu m'entra per una orella i em surt per un altre? no us adoneu que per mi no signifiqueu res? no us adoneu que per mi els que esteu allà sou simplement una distracció?
Penseu que la vida es basa només en dir quatre xorrades gràcies a un programa que van inventar, i penseu que la gent que està alla es com es descriuen, però no es així. Potser de 10 se'n pot aprofitar 1, i tot i així d'aquest un se'n ha de desconfiar.
Seguiu aixi de inmadurs, que l'unic que mereixeu es estar sols, perquè el vostre cervell de mosquit i la vostre mísera vida social, no us deixa coneixer el veritable mon real. Potser que desconectessiu una mica, encara que tant sols fos el cap de setmana, per descansar.
Jo mentrestant seguiré amb la meva vida... La vida del Món real.


Petita, ningú et farà res :@

Comments: Publicar un comentario

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?