domingo, enero 30, 2005

Dormir amb tu

Els teus braços em rodejen, em protegeixen de lo no real, sé que amb tu estic segura, tot i que de vegades m'espantis... però allà estàs per defensar-me del que sigui.
És per això que dormo tant plàcidament, que a vegades ni me'n adono on soc. Però de tant en tant em desperto em giro i allà estàs, dormint amb mi.
I ara..., ara es de nit, i aviat aniré al llit...però..qui hi haurà per resguardar-me? el meu coixí blau? o potser el del cor? ;)
sigui el que sigui el que utilitzi, res serà igual que el fet de dormir amb tu.

No saps el que signifiques per mi... :@

Comments:
A la nit, quan tot es fosc, em desperto amb el cor bategan massa ràpid. Només em cal allargar una ma per tocar-te i saber que estàs allà, al meu costat... I el batec del meu cor es va pausan lentament fins trobar repós, conscient de la seguretat que em proporciones...
 
Ara i sempre procuraré proporcionar-te aquesta tranquilitat. La mateixa que em proporciones tu, al saber que estàs i segueixes amb mi.
T'estimo
 
Sóc l'Anna xDD m'ha agradat molt aquest post, m'he sentit molt identificada, es molt maco depsertar-te i veure al teu costat la cara d la persona que estimes, jo, és en aquests moments tan dolços quan veig que és real, que no és un somni, i que tinc a una persona a qui estimo molt al meu costat. :D
 
Publicar un comentario

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?