jueves, enero 27, 2005

Novetats a la web

Aquests dies he estat trastejant per aqui i he afegit un parell de cosetes, una de les quals us servirà d'utilitat per els, pocs o molts que entreu a llegir-me. Es un link, on hi ha 3 webs interessants, per navegar, una es força coneguda ja que es un buscador, l'altre es un dels correus mes coneguts que corre avui en dia per aqui, i l'altre es una que a mi particularment m'agrada, perquè s'hi poden trobar frases celebres, refranys etc que alguna vegada ens poden servir, per, si més no, deixar amb la boca callada a més d'un i una ;)
Mica en mica aniré afegint més cosetes, perquè si més no, sigui una mica mes interactiva, i pogueu entrar-hi més sovint. Això si, jo no deixaré d'escriure-hi, les meves aventures i desventures, que em passen de tant en tant.

Qui sàpiga més webs interessants, me les pot deixar al "post a coment" i si passa el meu vist i plau l'afegiré entre les altres :)
Gràcies a tots/totes els que em llegiu :)

Comments: Publicar un comentario

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?