martes, agosto 31, 2004

Sembla ser...

... que a la nit es el millor moment per deixar anar tot el que es porta a dins. Tot i que jo segueixo igual d'empanada, com tot el dia d'avui, o millor dit, ja d'ahir.
Tant sols vull dir una cosa que no em cansaré mai de repetir i es que "T'estimo" i cada dia m'en adono que no puc estar sense tu.
He passat per moltes etapes, han passat moltes persones a la meva vida i seguiran passan, pero a la llarga m'en adono que la majoria, doncs aixo... "passen". Les coneixes formen part de la teva vida, algunes arriven fins i tot a ser importants, tot i que despres acaven per no valorar el que tenen o el que hi ha i t'en adones que amb el pas del temps, nomes queden les que verdaderament valen la pena, i aquestes son poques..
M'en he adonat que persones que no els hi donava importancia estan alla quan menys les esperes.. amb dies assenyalats com un aniversari, o ni tant sols aixo, un dia qualsevol, reps alguna noticia per saber que segueixen alla. Altres ni aixo. Gent que creies ser important per ells, veus que passes totalment desaperçebuda, pero be, es el que te la vida, amb aixo es quan puc dir, que a base d'osties s'apren. Pero tambe s'apren a ser mes forta i a saber apreciar el que realment tens, i es el que ara faig. Aprecio i valoro el que tinc ara, i et tinc a tu, i es per aixo que no vull que tinguis por, perque ningu fará que em separi de tu, perque he sapigut apreciar i valorar tot el que m'has aportat i estas aportan a la meva vida, i es tot el que necessitava. Algu com tu.
Gràcies per aparèixer, no marxis mai :@
Testimo vida

Comments: Publicar un comentario

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?