jueves, septiembre 16, 2004

El mon esta mal repartit

Soc una maruja?
M'hauria de qualificar aixi pel fet de mirar una coneguda sèrie que fan a una cadena catalana, concretament, la més coneguda de Catalunya, Tv3, sobre les 4 de la tarda?
Els que hi estan més posats sabreu que parlo del "cor de la ciutat". Doncs, bé, si mirar aquest tipus de series significa ser una "maruja" doncs ho soc. Però aleshores com s'anomenen els que estan enganxats al deport que consisteix en que 22 "tius" van corrents darrera una pilota, i per aquest simple fet cobrar millonades? Potser els que son fans i seguidors sel's hi podria dir "borregos" pel fet que els hi fan guanyar la vida als altres sense esforçar-se.
Sempre he pensat que el mon esta molt mal repartit. L'altre dia anava amb el meu pare al cotxe, jo de copilot, i vam veure un home, amb unes pintes no massa agradables que se'ns acostava; la primera reacció tant meva com del meu pare va ser, tancar la finestra, pero aleshores, quan el varem tenir al costat, varem veure que aquell pobre home portava una bossa, d'un conegut supermercat, plena de kleenex, i a l'altre 1 sol paquet, el paquet que debia fer hores que el portava i que ningu li gosava agafar. El perquè? no ho se, perque jo mateixa m'englobo dins la gent que evita aquesta altre. Pero despres em vaig posar a pensar, i en el meu cap nomès corrient preguntes sense resposta. Perque aquest pobre home, s'ha de passar 12 hores del dia caminan amunt i avall, pel mig de la carretera, jugant-se la vida, i patint, per guanyar 3 o 4 euros que es el que pot arribar a recollir si alguna ànima caritativa es decideix a no tancar la finestra. I en canvi un dels que anomenat avans, amb tant sols 1 hora i mitja i un cop a la setmana es fot d'or per donar 4 xuts a una pilota? No ho trobo just, però suposo que aixo ja mai canviara. La vida es va degenerant, i potser nosaltres no en tenim la culpa, o potser si, amb l'ajuda de tots els petits detalls que fan que diferenciem a uns dels altres, convertim aquest mont en una especie de distincio de raçes, categories etc, i fa que cada cop anem a pitjor. Es per aixo que a vegades em pregunto perque estem aqui, per fer-nos la vida impossible els uns als altres? aixo es la vida? Es per aixo que penso que els millors de tot plegat, son els animals. Es podria dir que son els mes "humans" i els animals seriem nosaltres. Pero aixo ja es un altre tema.
En fi, el que sé es que demá, tornaré a mirar la meva serie de cada dia, per veure i analitzar els petits detalls que enfoquen, almenys el fet de ser "maruja" se'n treu algun profit, no com els que se'n treuen pel fet de veure als "22" xutan la pilota.
Total, el mon esta i estará sempre mal repartit.

Comments: Publicar un comentario

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?