miércoles, septiembre 08, 2004

Exàmen d'excel....?? Boah!

No estic massa inspirada per escriure.. sempre dic aixo i sempre acabo escrivin una parrafada del mil..
Pero be.. Com que he tingut "queixes" del meu blog, dient que es monòton i sempre parlo del mateix, avui fare una excepció i deixaré anar que del meu famòs exàmen d'excel que he portat tants dies treballant-hi i estudian (mentida xD) he aprovat!! si si, sembla mentida, pero es cert.. I ni més ni menys que amb un 9.. tot i que el considero 10, i direu, perquè? doncs perquè m'ha comptat un "fallo" tonto, i estúpid que no hauria d´haver comptat, perquè ja que a algunes "privilegiades" i pilotes de la classe els hi ha passat xorrades, amb mi perquè havia de ser menys? pero be.. jo se que el mes important que son les formules, me les sé i que si em truquen per una entrevista de feina i em fan la prova, la passaré sense cap problema :D que es el que importa.
O sigui que estic ben satisfeta, contan tambe que he sigut una de les poques que he aprovat de la classe, i contan que he tret la millor nota. Si ja ho diu sempre me germana: "No tinc una germana tonta" xDD

Bé, no sé perque ho he escrit tot aixo, pero per trencar la "monotonia" dels que no estan satisfets amb el que escric, aqui teniu un altre apartat de la meva vida, que no es el tema amoros. Interessant eh? els ESTUDIS !! el proxim dia si voleu parlo de la extinsio dels dinosauris a la capa de la terra :P

I per finalitzar aquest post i no perdre el costum dels meus posts amorosos.... Com fa una estoneta n´he deixat un, curt, pero intens.. ara em repeteixo dient:
FELICITATS VIDA!

2 Mesos aguantant-me te el seu merit :@
Per cert, també em felicito a mi mateixa, que es el meu sant ^^


Comments:
Hi Blogger it never ceases to amaze me how creative people are, especailly the young ones, gives me hope for the future. Anyway I was looking for information on legal advice and landed on your page. I was looking more for legal advice so Exàmen d'excel....?? Boah! wasn't an exact match but I enjoyed reading your posts. Take Care. I'll bookmark your blog for future.
 
Publicar un comentario

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?